środa, 10 czerwca 2015

Prolog.


Przez bardzo długi czas moje życie nie było takie jak powinno. Starałam się nadążać za tym wszystkim co mnie otacza ale często zostawałam o wiele za daleko w tyle. Po skończeniu szkoły średniej zdecydowałam się nie iść od razu na studia tylko spróbować znaleźć jakąś prace, wyjechac z domu i życ własnym życiem....Długo nie mogłam trafić na odpowiednią ofertę. Aż do momentu kiedy przez przypadek przeczytałam ogłoszenie StylesRecord .....
                                                                          *****

W końcu przyszedł. Czekałam na ten list od kilku męczących tygodni.Siedziałam przy stole z kopertą leżącą przede mną. Bałam się otworzyć . Wszystko było już załatwione. Mieszkanie,wyprowadzka. Nicole miała już pewne miejsce pracy. Ja drżałam na myśl tego,że w owej leżącej przede mną kopercie nie znajdę  wyczekiwanej odpowiedzi . Trzęsącymi się rękami powoli wzięłam list, zamknęłam oczy o szybko go otworzyłam . Po omacku rozłożyłam znajdującą się wewnątrz kartkę i w końcu otworzyłam oczy.
-No to witamy Londyn..-odetchnęłam wypełniając sie niepojętym szczęściem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz